Saturday, March 28, 2015

DIY maska za lice



Prvo da kažem da svako odgovara za to šta stavlja na svoje lice. Svi mi manje više znamo šta nam odgovara, a šta ne. Poznajemo svoju kožu i tretiramo je kako odlučimo da je najbolje za nas. Ja nemam problema sa kožom, ali uživam u maskama koje sama pravim. I tako sam odlučila probati i ovu o kojoj danas pričam. Obećava čuda, otklanja mrlje i ožiljke od akni, pegla bore i daje sjaj! Dugoročni rezultati mi nisu poznati, ali nakon prvobitne užasnutosti koju sam osjetila, ipak mi se svidjelo kako mi je lice izgledalo nakon ovog tretmana. 


Sastojci koji su vam potrebni vjerovatno i imate u kući:

  • 1/2 kašičice cimeta
  • 1/2 kašičice muškatnog oraščića
  • 1 kašičica meda
  • 1 kašičica svježeg soka od limuna.



Priprema:

  • Pomiješajte sve sastojke.
  • Nanesite na lice izbjegavajući zonu oko očiju i usta. Neka odstoji 30 minuta, ili koliko vi možete izdržati. To kažem, jer je prvobitni osjećaj kao da vam lice gori. Peckanje se smiri u prvih 5 minuta, onda nestaje.
  • Isperite masku toplom vodom i nanesite vašu uobičajenu kremu.





Naravno, ja nisam autor ovog recepta, ja samo dijelim svoje lično iskustvo i oduševljenost uticaju prirode na čovjeka.

Pozdravljam vas,


Milijana

2 comments: