Sunday, April 5, 2015

Butterflies Easter Eggs


Želim srećan praznik svima koji ga danas slave. A za one koji će ga slaviti sledeće sedmice, donosim još jednu jednostavnu ideju za ukrašavanje jaja. Trebao je to možda biti dekupaž, ali usput mi se ovo još više svidjelo, pa će dekupaž tehnika sačekati neku drugu priliku.



Koristila sam salvete i ljepilo za papir. Isjekla sam leptiriće sa salveta i kada je trebalo da ih zalijepim na jaja, učinilo mi se interesantnim da ih zalijepim kao da su samo sletjeli na jaje, a ne da ih zalijepim cijelom površinom. Prejednostavno i brzo. Ja još uvijek nisam farbala jaja, a leptirići će još ljepše izgledati na ofarbanim jajima.





Sviđa li se vama ova ideja?
Nadam se da će ih biti još nekoliko ovih dana :)

Pozdravljam vas,

Milijana

No comments:

Post a Comment