Wednesday, September 9, 2015

Top 10 - Moda za jesen


Nisam se ni okrenula, a stigoše me niske temperature. Ormar je pun drečavih boja, malih krpica, kupaći kostim još nije odložen, a meni već treba debela jakna. I cipele, neke toplije. Vidim da sam željna dekice i čaja i televizora, dosta mi je više vrelog pijeska i asvalta. Sada skupljam topliju odjeću i obuću i gledam sličice. Svako godišnje doba je posebna inspiracija za modu. 


Volite li vi jesen?
Koje boje su vam omiljene u odjevnim kombinacijama?










Izvor fotografija: pinterest.com
Milijana

6 comments:

  1. Odlicne fotografije, za jesen najradije biram tamnije boje kao sto su siva, braon. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, pinterest je zakon :) A ja volim razbiti jesenju tamu nekom crvenom ili plavom, ali to rijetko realizujem :)

      Delete
  2. You have a beautiful blog. I like it.
    If you like animation, visit my blog sometime.

    http://manjoreegraphics.blogspot.in

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I will visit your blog and check out animations :)

      Delete
  3. Ja obožavam jesen! Ne smeta mi ni kada je tmurno i kišno jer baš volim biti kod kuće! A što se tiče odjevnih kombinacija, ove na fotkama su savršene! Prst gore za jesen i slojevitost! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja to volim :) Za vikend planiram obilazak second-hand trgovina i potragu za nekim novim kombinacijama <3

      Delete