Friday, March 11, 2016

Poklon


Odavno sam prestala da čekam poklone i da im se nadam. A to se vjerovatno desilo nekog momenta kada sam našla sreću i zadovoljstvo i mir, valjda. I kada me neko pita šta želim, ja pomislim...imam sve. Ali stvarno tako mislim. Samo želim sve ovako da ostane....


Pa danas ću ipak da se pohvalim jednim poklonom. Priča je počela prije nekoliko dana kada su tate i djeca imali neki zajednički boravak u vrtiću, a šta su radili? Pravili su poklon za mamu. Drago mi je što tako mala djeca imaju priliku oprobati svoju kreativnost. Stvarno nemam neka velika očekivanja i želju da u vrtiću moje dijete nauči neku astronomiju ili fiziku, ali zaista mi bude drago kada vidim da rade nešto novo, zanimljivo. I kada vidim osmijeh na licu kada je pitam kako si provela dan. Ne zna još ni dobro da priča, ali lakirala je flašicu za mene i napravila mi je poklon. Hvala i tati koji je većinu posla ipak završio sam. 





Materijal koji je korišten za izradu:

  • flašica od soka
  • lakovi za nokte





p.s. Hvala vam za svaki dan. Meni je svaki dan Dan žena od kada vas imam.

Milijana

3 comments:

  1. Jos uvijek nemam djecu, ali vjerujem da je svakoj mami ovakav poklin najljepši! Bravo za tatu i princezu! :)

    ReplyDelete
  2. Jos uvijek nemam djecu, ali vjerujem da je svakoj mami ovakav poklin najljepši! Bravo za tatu i princezu! :)

    ReplyDelete