Saturday, October 24, 2015

First visit to Zagreb



Kakav sam ja to turista? Obilazim mjesta, fotografišem, kažem poneku riječ o tome kako sam se osjećala, a teško da ću podijeliti korisne informacije. Svako mjesto posmatram, osjećam, divim mu se...ali podaci, imena, pa i ne ide mi baš taj dio. A i u školi istoriju nisam voljela kao predmet. Voljela sam likovno...Pa i danas samo posmatram, a zaboravim brzo sve što o mjestu naučih.


Jedna šetnja Zagrebom nije dovoljna da se upozna ovaj divni grad. Ali je dovoljna da se zaključi da je za oko prijatan, pun kulture i različitosti. I opuštenosti. Danas dijelim sa vama nekoliko fotografija iz moje prve šetnje Zagrebom.













Milijana

2 comments:

  1. skoro svaki dan sam u Zagrebu i slažem se da je predivan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se nadam da ću imati priliku češće da ga posjećujem, zaista je poseban...

      Delete