Saturday, December 27, 2014

Mašna DIY


Bila sam srećna kada su meni pokazali kako se pravi ova mašna. Tada su bile u toku pripreme za moju svadbu i bilo mi je potrebno mnogo ideja i ukrasa, a kako ja najviše volim one koje sami možemo napraviti, ovo mi je bilo od koristi. I ovoga puta imam zaista jednostavnu sitnicu koju svako može napraviti sam. Sve što vam je potrebno su:
  • traka,
  • makaze
  • komadić kartona.

1. Isjecite komadić čvrstog kartona širine koliko je široka vaša traka za mašnu i dužine koliko želite da bude velika vaša mašna. Ja sam koristila karton dužine 15 cm, a vi možete izabrati svoju idealnu veličinu. Što je karton kraći, to je mašna manja.


 2. Traku omotate oko kartona oko 20 puta. To takođe možete mijenjati po želji. Veći broj omotaja trake čini mašnu bogatijom, odnosno gušćom. Ja sam koristila karton dužine 15 cm i omotala sam traku 20 puta oko kartona.


 3. Nakon što ste završili omotavanje trake, svucite je sa kartona. Kao na slici iznad na oba kraja makazama isijecite traku. Napravićete oštar vrh na oba kraja, ali ne smijete je presjeći potpuno, potrebno je da ostane i dalje puni krug trake. Zatim spojite dva isječena kraja trake (kao na slici) i zavežete trakom.

4. Nakon što ste čvrsto zavezali traku, iz sredine krenete odvajati jedan po jedan krug trake.


5. Nakon što izvučete svaki krug, malo ga uvijete oko korijena, da bi ostao samostalno i da bi na kraju svi bili lijepo raspoređeni (pogledajte slike ispod).


I to je to :) Potrebno je nekoliko minuta da biste napravili ovaj ukras. Imate li vi neki svoj omiljeni način pravljenja mašne? Rado bih to vidjela...






Do sledećeg posta, uživajte u sitnicama.
Pozdrav od mene,

Milijana

No comments:

Post a Comment