Monday, October 20, 2014

DIY wall gallery

Stvarno me oduševljavaju ideje zidnih galerija koje viđam često u magazinima o uređenju prostora ili u američkim filmovima, naravno i u drugim blogovima. Ima bezbroj načina da se napravi i svaki ima nešto svoje, posebno. Naravno, mogu se praviti i kopije, ali to je za mene nešto lično i svako bi trebao unijeti nešto svoje, jer to je dio doma. Moja prva zidna galerija je jednostavna. Kada sam je pravila, još uvijek nisam imala namještaj u stanu i nisam baš bila slobodna da koristim nešto smjelije boje ili oblike. Pokušavala sam pronaći odgovarajući raspored slika, niže je nekoliko skica prije nego što sam krenula sa bušenjem zida. Ali kada je krenulo bušenje, došlo je do nekih izmjena. Zaista je sve druga priča kada se vidi uživo. Sada imam deset rupa u zidu i deset slika :) Još uvijek mi se sviđa, ali dobra je stvar što se uvijek mogu mijenjati slike ili okviri. Do sledećeg posta, lijep pozdrav.






Milijana Z.P.

No comments:

Post a Comment