Sunday, February 1, 2015

New heart bookmark


Neradna nedelja, lijepo. Ne znam kakva će biti sledeća, pa da iskoristim ovu :) Danas se odmaramo, pa ću i ja biti kratka. Imala sam jednu lijepu malu ukrasnu vrećicu i nisam se smirila dok je nisam isjekla. U ovom postu je oznaka za stranice koju sam od nje napravila, a drugi dio...u nekom drugom postu :)



Isjekla sam četiri srca jednake veličine i zalijepila dva i dva na dva kraja tirkizne trake koja mi je ostala iz nekog drugog projekta. Može biti bilo šta, što se vama sviđa. Neka špaga, pertla ili komadić isječene stare majice...ili nešto četvrto.



To sam napravila za par minuta, a sada bi mogla i trebala čitati, i koristiti svoju novu srcastu oznaku stranice :) ako ne danas, ubrzo. Dugo nisam pročitala dobru knjigu...



Budite kreativni i u ovim oblačnim danima..
Pozdrav od mene :)

Milijana

No comments:

Post a Comment