Sunday, May 17, 2015

It is time to dress up


Iako je cvijeće posađeno i već uveliko cvijeta, to me ne sprečava da mijenjam raspored i dodajem još detalja, na i onako mali balkon. Saksije su stare i nisu prijatnog izgleda, ali to bi trebalo da je prihvatljivo, jer cvijeće je lijepo.

Odlučila sam ipak promijeniti izgled jedne saksije. Rekla bih da je to ipak promjena jedne po jedne. Danas mi je ova pala pod ruku. Koristila sam:

  • bijelu čipku
  • malo ljepila
  • saksiju sa već posađenim cvijećem.



Ovo je rad koji je trajao svega dvije minute. Isjeći parče čipke i zalijepiti na saksiju. Ja sam svakako imala malo parče čipke, pa je nisam ni sjekla.








Jedna lijena nedjelja je iza mene. A nadam se da smo svi napunili baterije za radnu sedmicu.

Pozdravljam vas,

Milijana

No comments:

Post a Comment