Saturday, June 27, 2015

Ljeto i maline


Sada je već stiglo pravo kalendarsko ljeto, ali šta nam to vrijedi, kada oblačimo džempere, nosimo jakne i kišobrane... Kada nam je svaki dan ''težak'', jer je temperatura čas 12, čas 30 stepeni. Još se mi i dobro nosimo sa ovim promjenama. Ni more me više ne privlači, kada stalno vučem neku dekicu za sobom.


A bila sam spremna za visoke temperature. Ormar je pun ljetnih haljinica, dugog rukava ni za lijeka. U frižideru osvježavajući hladni deserti... Danas sam više u fazonu pravljenja pekmeza od malina, osjećam se kao da se za zimu spremam. Danas pekmez, pa pisaću kako je to prošlo, a danas pišem o hladnom osvježavajućem desertu sa malinama.

To je onaj dan, kada biste pravili neki slatkiš, a ipak vam se ne pali rerna i ne ulaže višečasovni trud.

Koristila sam:

1l mlijeka 
3 pudinga
malo šećera
maline (oko 300gr, ali količina nije važna)
vrhnje za šlag 250ml.

Skuvati puding, umutiti šlag, malo šlaga umutiti sa pudingom. Zatim sipati u čaše red pudinga, red malina koliko, redova želite, i na kraju šlag. Rashladite desert i uživate...


Milijana

No comments:

Post a Comment