Sunday, August 30, 2015

Sprej za kosu


Kosa se ljeti dosta isuši i ošteti. To je tako, ali mi se potrudimo da je njegujemo i kada su nam druge stvari važnije, kao što je sunce i more. Ja ne koristim mnogo kozmetike niti šminke, pa se i njega kose svodi na neki minimum. Zavezana kosa na plaži, rijetko je kvasim u moru i koristim sprej za kosu. Ove godine sam smućkala nešto i ponijela na more, pored šampona 2u1, samo ovu bočicu sa hranjivom maskom za kosu.

Imala sam plastičnu bočicu u kojoj je ranije bio neki sprej za lice. U njoj sam pomiješala sastojke:

  • kokosova ulje
  • regenerator za kosu koji se ne ispire
  • voda.

Sprej se lako nanosi na kosu i kosa je mnogo ljepša kada se opere. Iako sam ovo napravila za korištenje na plaži, nastaviću da koristim i kod kuće, jer se lakše nanosi na kosu, a možete dodavati i sastojke koje vi koristite.







Milijana

No comments:

Post a Comment