Thursday, September 3, 2015

Summer photo diary 5/10



Ljetovanje je završeno, a meni ostaje da gledam fotografije i da se sjećam i podsjećam. Mediteranski gradovi imaju lijep izgled i miris i izazivaju posebne osjećaje. Kao da hodam nestvarnim tlom...Za mene, Petrovac i dalje drži prvo mjesto kada gledam Crnu Goru.


Ove godine sam uočila i jednu negativnost, ali da sam izabrala neki drugi mjesec za ljetovanje umjesto avgusta, vjerovatna bi gužva bila manja. Velika, prevelika gužva....Ali razumijem ljude, lijepe pješčane plaže jednostavno privlače kao magnet. 









Vidimo se ponovo...biće još sličica iz Petrovca...

Milijana

2 comments:

  1. Baš lep post. :) Petrovac mi nikada nije među omiljenima bio..mesto je lepo ovako, ali mi se plaža ne dopada, i uvek je gužva. Doduše, nikad nisam letovala, ali bila sam dosta puta u prolazu. ;)
    Kod Crne Gore je super što možeš da ideš iz mesta u mesto, jer ništa nije daleko. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se s tobom što se tiče istraživanja obale :) To obožavam, naročito volim otići na male plaže za koje ne zna mnogo ljudi, pa je čistije i priroda je ljepša.

      Delete