Sunday, September 20, 2015

Summer photo diary - The end


Izabrala sam današnji dan da završim priču o ljetu. Možda nije zvanično prvi dan jeseni, ali za mene jeste. Kiša, tama, nedjelja. Povratak sa ljetovalja je ujedno i povratak u realnost. Posao, svakodnevne obaveze i naučeno nešto novo. Upoznala sam nova mjesta, i potvrdila sam sebi još jednom da Crna Gora može pružiti sve što jedno lijepo ljetovanje može značiti. 


Povratak kući donosi i mnogo mogućnosti. Upoznati maleno mjesto u Boki Kotorskoj - Morinj i okupati se malo na njihovoj plaži. U manastiru Tvrdoš kupiti poznato vino. U Trebilju prošetati i popiti kafu. U Mostaru kupiti smokve i grožđe. U Jablanici pojesti poznatu jagnjtinu :) I kada sam nakon svega toga došla kući, bio mi je potreban još jedan odmor...ali morala sam krenuti na posao, a moja beba u vrtić, prvi put u životu...

Do sledećeg ljeta, pričaćemo o drugim temama...

Kotor

Kotor

Boka Kotorska

Boka Kotorska

Boka Kotorska

Boka Kotorska

Boka Kotorska

Morinj

Morinj

Morinj

Trebinje

Trebinje

Trebinje

Trebinje

Jablanica
Milijana

No comments:

Post a Comment