Friday, March 20, 2015

Ring with old letters


Ovi sunčani dani bude inspiracije u meni. Spremam se na velika čišćenja ormara, kuće, balkona  i cvijeća. I osjećanja :) Ovaj vikend bi trebali biti vidljivi i rezultati mojih planova. Imam i mnogo ideja za nove postove, pa vidjećemo koliko će ih se i ostvariti...


A do tada, dijelim malu ideju za malu promjenu starog prstena. Koristila sam:

  • list papira
  • dio starog pokvarenog prstena
  • ljepilo i makaze.

1. Izaberete neki list papira koji vam se sviđa. Ja sam izabrala stari list papira sa rukopisom kao što vidite na slici ispod. Zgužvala sam ovaj list, a zatim sam isjekla traku širine 2 cm.






2. Sledeći korak je saviti ovu traku papira dva puta, a zatim je spiralno uvijati. Stvoriće se oblik ruže od papira.





3. Kada uvijete papir do kraja, zalijepite ga. Ja sam koristila selotejp za učvršćivanje okolo, a zatim sam sa zadnje strane zalijepila ružu ljepilom za papir.




4. Isjekla sam ružu bočno da bude tanja, kako bi se bolje uklopila u prsten i zatim sam je ljepilom pričvrstila za okvir. Gotovo :)




Sviđa li vam se moj novi stari prsten? Imate li vi neki sličan, ili možda neku sličnu ideju?



Želim vam lijep vikend, odmorite se i uživajte kako najbolje znate :)

Milijana

No comments:

Post a Comment