Sunday, March 15, 2015

Kafa i maslinovo ulje


Jedna od stvari zbog kojih volim nedjelju jeste ta, što imamo slobodnog vremena da se posvetimo sebi malo više nego ovim pretrpanim radnim danima. Danas ću podijeliti svoje iskustvo sa pilingom od kafe i maslinovog ulja.





To nije novost, ali za mene jeste novo iskustvo. Čekala sam predugo da to isprobam na svojoj koži i sada kada konačno jesam, oduševljena sam.

Sastojci

  • maslinovo ulje
  • talog od kafe

Priprema

Talog od jedne popijene šoljice kafe pomješate sa jednom supenom kašikom maslinovog ulja. Sačekajte nekoliko minuta da se ulje utopi u talog od kafe i nakon što se to desi, znak je da je vaš piling spreman. Ja sam više za ovu osnovnu varijantu, ali svakako možete napraviti isti piling sa dodatkom eteričnih ulja sa mirisom koji volite, ili možete dodati i smeđi šećer. Ovaj piling može da se drži u teglici neko vrijeme, ali vjerovatno ćete ga ubrzo potrošiti i napraviti novi.

Upotreba

Ovako napravljeni piling utrljajte na kožu rukavicama ili jednostavno rukama, nemojte odmah saprati. Kasnije možete nastaviti uobičajeno tuširanje. Nakon ovog tretmana koža je osvježena i hidratizovana. Još uvijek se nisam uvjerila u uticaj ovog pilinga na otklanjanje celulita, ali vjerujem da su priče o tome istinite :) U svakom slučaju, uživala sam  u ovoj maloj sitnici koja uljepša dan.



Uživajte i vi u ovom daru iz prirode, a i u ovom predivnom danu,

Pozdravljam vas,

Milijana

No comments:

Post a Comment