Friday, March 27, 2015

White rose ring


Prošli petak sam brzinski napravila prsten, a ovoga petka se desilo nešto slično. Ovaj put sam napravila nešto jednostavnije nego prošli put. Ako je to uopšte moguće. Koristila sam:

  • spajalicu
  • cvijetić.




 Postupak izrade

Nemam nikakav alat, pa zbog toga prsten nije pravilnog oblika. Bitno je samo da krajevi budu okrenuti od prsta, da ne bi boli prst. A vi ako imate kliješta ili bolje načine da napravite krug, to bolje za vas. Spajalica se prilično lako savija, tako da sam je savila golim rukama. I pričvrstila sam cvijetić uvijanjem drške. Drška na cvijetiću je napravljena od tanke žice, tako da je bilo zaista lako pričvrstiti ga za prsten.





Uživajte u vikendu i budite kreativni :)
Ili se samo odmarajte...

Do sledećeg posta,

Milijana

No comments:

Post a Comment