Sunday, November 1, 2015

Knjige, knjige



Juče sam provela jedan zaista divan dan, jedan od onih koji ostanu urezani u sjećanju za cijeli život. Dobro društo, provod, avantura... Posjetili smo sajam knjiga u Beogradu (između ostalog). Nisam imala plan kupovine knjiga, ali zadovoljna sam kako sam se snašla u prevelikoj gužvi. I ovo su neke od knjiga koje sam ulovila ... :)





Knjiga Pčelarstvo namjenjena je širokom krugu čitalaca - od početnika preko iskusnih pčelara pa do studenata i stručnjaka iz oblasti pčelarstva. 




Priručnik za spravljanje vina - Knjiga i priručnik koja detaljno obrađuje tematiku spravljanja vina. Polazi od same opreme za preradu, prostorija za preradu, berbe grožđa, muljanja, sumporisanja kljuke, cjeđenje i taloženja šire, fermentacije. Spravljanje crnih, ružičastih, desertnih, likerskih, aperitiv vina, pelinkovca, bermeta, vermuta, jabučnog vina, vina od borovnice, crnih ribizli, od kupina, višanja. Sve oko održavanja vina, kvarenja, bistrenja itd.



DEČIJI NESTAŠLUCI I KAKO IH PREŽIVETI 

Ovo je svojevrsna zbirka savjeta korisna za svakoga, a naročito za one koji žive sa decom, govori o nezgodama koje prave djeca i daje humoristična, zdravorazumska, provjerena rešenja iz prve ruke...




Kupovina ove knjige je moja podrška Zorani u njenom životu i radu, koji poštujem.



Uspjela sam pronaći ove bajke za uzrast moje velike bebe:) Možemo čitati knjige i slagati slagalice.

Ima ih još...ali već sam ih poklonila.
Da li ste i vi posjetili sajam?
Kakvi su vaši utisci?

Milijana

No comments:

Post a Comment