Monday, November 2, 2015

Raženi hljeb



Volim one dane kada se sjetim da hljeb ne mora uvijek da se kupi, nego može i da se napravi. Doduše, samo vikendom imam dovoljno vremena za to. Kada uključim mašine za pranje i ringle i sve se puši, moram biti kod kuće dok se sve ne završi, usput i hljeb zamijesim :) Imala sam raženo brašno, pa je i nastao raženi hljeb.

Sastojci:
• 400 g raženog brašna
• 100 g glatkog pšeničnog brašna
• 1 suvi kvasac
• 350 ml mlake vode
• so po želji

Pomiješala sam suve sastojke, a zatim umijesila tu smjesu sa vodom. Stojao je neko vrijeme, možda sat vremena, zatim sam ga premijesila i stavila u tepsiju. Stajao je ponovo nekih pola sata, a zatim sam da pekla 45 min na 200 stepeni. Smatram ovo za uspiješnu realizaciju, jer da se razumijemo, nisam ja neka iskusna prava domaćica.






Pozdrav od mene do sledeće priče.

Milijana

No comments:

Post a Comment