Thursday, January 29, 2015

Heart everywhere




Jedna jednostavna aktivnost, ako vam je dosadno i možda biste htjeli da se igrate sa noktima. Jednostavno je i brzo i teško se može pogriješiti. Koristila sam:

  • selotejp
  • makaze 
  • crveni lak za nokte.





Nokti su mi već bili nalakirani blago bijelim lakom za nokte. Podloga može biti onakva kakva se vama sviđa. Isjekla sam traku kao na slici ispod. Prethodno sam je malo izlijepila po rukama da ne bude previše ljepljiva i da se lakše skida sa nokta. Zalijepila sam traku na nokte i nalakirala izrezane dijelove crvenim lakom za nokte. Sušilo se kratko, možda minut ili dva. Skinula sam traku i ostala su srca :)











Volite nekoga i neka neko voli vas :)

Ma šalim se, uživajte u sitnicama i pozdrav od mene,

Milijana

2 comments: