Saturday, July 23, 2016

Na Drini ćuprija


Jedno putovanje na zadatu temu - posao i samo posao - slučajno me odvelo u ovaj grad. Višegrad, prvi put. A bila mi je želja da dođem ovdje, samo nisam se dovoljno potrudila da je ostvarim. Kao i sva druga lijepa mjesta u našoj zemlji, ni ovo nije iskorišteno koliko bi trebalo biti. Nije dovoljno razvijeno i ne hvali se svojom ljepotom onako kako to zaslužuje. Priroda je prelijepa, geografija je ovom mjestu dovela ovu divnu rijeku, a neko se pobrinuo za arhitekturu u obliku ćuprije na Drini, ali i Andrićgrada.


Nisam se dovoljno zadržala da ga bolje upoznam. Ostalo je ono vidimo se ponovo, sigurno. I još jedna stvar. Proslo je i 15 godina od kada sam čitala Andrićevu Na drini ćupriju. Ovo putovanje me podsjetilo da je pravo vrijeme da je pročitam ponovo, sa ove tačke gledišta.

Ako ste u prilici, posjetite ovo divno mjesto.











Do nove priče vas pozdrvljam,

Milijana

2 comments:

  1. Zaista je predivno :)) Nadam se da cu nekad imati priliku posetiti ovo prelepo mesto :))

    http://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Oduvek sam htela da posetim Višegrad. Nadam se da hoću jednog dana.

    ReplyDelete