Sunday, February 15, 2015

Not real gold, but still...



Iskoristila sam i ovaj put nešto, što je moglo da se baci, jer je došlo u moju kuću kao sastavni dio ambalaže nekog slatkiša, ali ne lezi vraže :) Sada ne znam reći koja bombonjera je u pitanju, ali sastavni dio pakovanja je bila i mašna iz ove priče. Može ona i da se napravi, naravno, ali nisam sigurna koji materijal je u pitanju. Grublji je i lijepo i čvrsto stoji. Ima lijepu boju i ostavila sam je da stoji, i čekala ideju. Nisam se baš nešto kreativno uposlila ovaj put, ali učinilo mi se simpatičnim da se iskoristi kao broš. Ako mogu da se nose prevelike ogrlice, ja kažem da mogu da se nose i preveliki broševi. Na slikama ispod je to što sam ja radila, a sve što je bilo potrebno je zalijepiti mašnu na iglu za broš.






Sviđa li se ovo nekome?

Hm, ubrzo ću sređivati ormare i mijenjati garderobu, zimsku za ljetnju i čini mi se da će neka mijenjati oblik i upotrebu. Makaze su objavile rat, trebaju mi promjene...

Do sledećeg posta, uživajte u ovom suncu i napravite nešto da vam uljepša dan.

Milijana

No comments:

Post a Comment