Tuesday, September 9, 2014

Marshmallow fondant




Moja mala djevojčica je slavila prvi rođendan i odlučila sam sama dekorisati rođendansku tortu, da bi ostala lijepa uspomena na taj dan. Pronašla sam recept na internetu. Prilagodila sam količinu svojoj potrebi, a dekoracija je jednostavna ( nju je odredio nedostatak vremena :). Bila sam iznenađena lakoćom oblikovanja, tako da zaista toplo preporučujem recept i krenite, samo je nebo granica :)



Sastojci

  • 250 gr marshmallow bombona
  • 500 gr secera u prahu
  • 1,5 kasike vode
  • secer u prahu za rad 
Ove bombone možete kupiti bilo gdje. Ima ih u raznim bojama, a vi ćete odlučiti koja boja vam odgovara.

 

Priprema

250 grama marshmallow bombona prelijte sa 1,5 kasikom vode, pa stavite u mikrovalnu ili u rernu da malo omekane, toliko da se moze mijesiti. Marshmallow zagrijati, ne rastopiti, da se moze raditi rukom. Moja preporuka je da to bude 5 minuta na 100 stepeni, ali ako vam ne bude odgovaralo, možete ih grijati duže, ili malo ih ohladiti. Prvo stavite pola kolicine secera i onda dodajete i ostalo postepeno mijesajuci. Masa je dobra kad mozete da je valjate u rukame kao loptu, a ne lijepi se za dlanove. Bitno je da ne mozete pogrijesiti - ako je smjesa rijetka dodajte secer, ako je tvrda malo je ugrijte. Masa je tako dobra za oblaganje da je mozete tako lako raditi, ne razvlaci se, ne puca, ne susi se brzo. Ako dodajete tecne boje ponovo dodajite secer u prahu, dok ne dobijete zeljenu cvrstinu. 



Zelim vam puno uspjeha.

Milijana Z.P.

No comments:

Post a Comment