Friday, December 19, 2014

Easy DIY project #bookmark blue bow


Još jedan DIY projekat. Ovo ste sigurno već vidjeli, a možda imate nešto slično. Jednostavno je i može se napraviti od spajalice i bilo kojeg sitnog ukrasa. U ovom postu su se našle dvije oznake za stranicu.

1. Za prvu oznaku koristila sam mašnu i spajalicu. Mašnu možete napraviti od satenske trake ili bilo koje druge ukrasne trake, špage ili bilo kojeg drugog materijala koji vam se učini zanimljiv. Sve što treba da uradite je da privežete mašnu na spajalicu. Ja svoju nisam napravila, već se odlijepila sa neke šnale, tako da sam uložila minimalan trud, a dobila sam nešto zaista slatko i korisno.


Ovdje je jednostavni postupak spajanja mašne i spajalice.


2. Za drugu oznaku stranice koristila sam dugme i spajalicu. Imala sam dugme sa neke stare suknje, a zaista mi se sviđa njegov oblik i zlatna boja i drago mi je što sam mu našla novu upotrebu.



Do sledećeg posta :)
Pozdrav za sve moje čitaoce ili gledaoce :)

Milijana Z.P.

No comments:

Post a Comment