Tuesday, December 16, 2014

Snowflakes

Ove zime nema kraja ovim mojim idejama. Možda i nisu nešto posebno, ali sviđa mi se to i dani su mnogo zanimljiviji. U sanduče nam svaki dan stižu katalozi svih marketa iz grada. Akcije, sniženja, ponude. I unosimo ih u kuću i onda ih bacamo u smeće. Unesi, iznesi. Dobro, ima nekada i nešto na sniženju, nije da su baš uvijek beskorisni. Od poslednjih koji su stigli napravila sam pahuljice za jelku. Koristila sam:
  • kataloge,
  • makaze.
Papir se presavije dva puta (slika ispod). Na četvrtoj slici vidite da sam savila papir dijagonalno, i na petoj slici, da sam ga savila još jednom na isti način. Zatim sa strana makazama isjecate oblike kako vam padne na pamet i samo je bitno da ne presiječete papir potpuno. Na desetoj slici možda je jedan najjednostavniji primjer. Svaki put se iznenadite kako dobijete drugačiju, ljepšu pahuljicu.



Naravno, možete koristiti bilo koji drugi papir, bijeli, šareni, sjajni. Mislim da je najljepše kada se pahuljice prave od običnog bijelog papira, ali ja sam ovaj put htjela napraviti nešto drugačije. Sigurno može još nešto zanimljivo da se napravi od ovog mnoštva kataloga i letaka kojima nas svakodnevno zatrpavaju. Reciklirate li vi nešto? Šta mislite o tome?




Do sledeće ideje,
Lijep pozdrav :)
Milijana Z.P.

No comments:

Post a Comment