Tuesday, December 23, 2014

Božićni prsten za salvete



Još jedna ideja za dekoraciju Božićne trpeze ili možda ideja za poklon. Veoma lako i brzo ovaj ukrasni prsten za salvete možete i sami napraviti. Koristila sam:
  • rolnu od pekarskog papira,
  • ukrasnu traku,
  • skalpel,
  • makaze
  • ljepilo.
1. Jednu rolnu ( koje inače čuvam, kao i rolne od toalet papira ) presjekla sam na pet jednakih dijelova. Tačno jednu petinu rolne bila je široka ukrasna traka koju sam imala. Vi možete birati širine na osnovu trake koju vi imate.

2. Zatim sam isjekla ukrasnu traku i nalijepila preko rolne. Zaista je lako i brzo i ostavila sam tako da se ljepilo osuši. Ovo je bila probna serija :) Ali svidjelo mi se i rodilo se još nekoliko ideja na ovu temu, pa samo čekam malo slobodnog vremena da se bacim na rad.

Na slici je traka prije sječenja i knjiga koju trenutno čitam ;) i traka nakon upotrebe. Šta kažete za ovu ideju? Ja sam vidjela jako puno sličnih radova na ovu temu i zaista ima mnogo lijepih izvedbi. Možda neko želi da mi pokaže svoj prsten za salvete?




Nadam se da lijepo provodite ovo veče i da ste kreativni :)
Pozdrav od mene ....
Milijana Z.P.

No comments:

Post a Comment