Thursday, April 23, 2015

Cherry blossom vase



Nekada davno sam pokušala naslikati cvijet trešnje. Ne znam koliko je to bilo uspješno. Fascinira me koliko jednostavno je nacrtati ovaj cvijet, a izgleda zaista posebno. U ovom postu sam taj isti cvijet naslikala, ali ovaj put na staklu.




Koristila sam:
  • plavu bočicu od soka
  • lakove za nokte (bijeli, roze, crveni, blijedo zeleni)
  • tanku četkicu.



1. Prvi korak je napraviti bijele cvijetove. Nije potrebna preciznost. Meni je najljepše kada cvijet ima pet latica.




2. Drugi korak je pomoću roze i crvene boje izvući nekoliko linija na sredini bijelog cvijeta. Ovo je osnova slikanja cvijeta trešnje. A sada pričamo o ovoj najjednostavnijoj  varijanti. Isto se može raditi na papiru, ili platnu pomoću bilo koje vrste farbe. Bitne su ove boje.


3. Na kraju sam izvukla blijedo zelene grančice da bi povezala cvijetove. Ove grane su trebale biti smeđe, ali ja nisam imala lak te boje, pa sam se malo snašla.





Ovako ukrašena staklenka može imati više funkcija. Može biti vaza ili držač za olovke ili četkice.

Toliko od mene za danas :)

Pozdravljam vas,

Milijana

No comments:

Post a Comment