Friday, January 9, 2015

Candle holder "Let it snow"



Za danas sam pripremila još malo reciklaže. Koristila sam teglicu od hrane za bebe i dva laka za nokte. Teglica ima u raznim oblicima i bojama, a ovaj put sam se odlučila za male bijele. Lakovi za nokte su kreč bijeli, koga nikada neću potrošiti do kraja, jer ga koristim u manjim količinama i drugi je providni sa malim bijelim pahuljicama.




Sa teglice sam odlijepila etiketu i zatim je nalakirala. Ostavila sam je napolju da se osuši zbog intenzivnog mirisa laka, a sve ukupno sam potrošila desetak minuta. Danas je cijeli dan gorila mirisna svijeća u mom novom svijećnjaku. Sada mi je to omiljeni, mali je i sladak i slaže se uz sve.







Uživajte u danima vikenda koji su ispred nas,

Pozdravljam vas,
Milijana

2 comments:

  1. preslatko :D
    obožavam kako svijeće izgledaju u ovako slatkim teglicama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I ja ih obožavam, i mislim da nekada i pretjeram :) Ima ih posvuda...

      Delete