Friday, July 17, 2015

Happy Birthday


Upoznala sam je prije dvije godine i nekoliko dana. Od tada vjerujem u ljubav na prvi pogled, i sreća i osmjeh i život dobili su njeno ime.


Pored velike ljubavi, ona je i moja vječna inspiracija. Ovo je samo jedna sitnica, ali odlučila sam da je podijelim. Danas nam je sve pristupačno, ali da li i koristimo dovoljno sve šta nam se pruža? Meni se sviđa čuvanje uspomena u slikama, a pomoću besplatnih aplikacija možemo naše fotografije učiniti još više zanimljivim.

Već ranije sam pisala o ovoj aplikaciji (ovdje i ovdje), a evo opet je došla na red. PhotoMania.

1. Prvi korak je da izaberete fotografiju koju želite obraditi.



2. Dakle, odaberete fotografiju koju želite obraditi. Izaberete opciju E-Cards i, ovaj put, ja sam se odlučila za Birthday - Birthday Box. Zatim sačuvate fotografiju koju je ova aplikacija uredila za vas.


                   





Čuvajte uspomene, nekada će vam biti drago da se prisjetite crtica iz života...

Milijana

No comments:

Post a Comment