Saturday, January 31, 2015

DIY maska za kosu od kvasca


Otkrila sam ovu masku nedavno. I prije sam čula mnogo toga o vitaminu B iz kvasca, ali nisam toj informaciji pridavala neki značaj. Međutim, sada se to promijenilo. Ovu masku koristim nešto duže od mjesec dana, što je kratak period, ali i za taj kratak period su vidljive promjene na mojoj kosi. Jača je i ima dosta one male kose koja je krenula rasti.




Priprema maske je jednostavna. Dvije kašike kvasca pomiješam sa šest kašika tople vode. Potrebno je da stoji pola sata. Nakon toga, masku je potrebno utrljati u korijen dlake. Masku držati pola sata na kosi, nakon čega se polako ispire toplom vodom. Kvasac se stvrdne na kosi, ali brzo i lako se sapire, ne brinite. Rezultati su vidljivi nakon nekoliko primjena. Ima još nekoliko različitih sastojaka koji se dodaju u ovu masku, ali kako ništa od toga nisam još probala, neću ni pričati o tome.


To bi bilo jedno moje pozitivno iskustvo, pa ako nekome pomogne, biće mi stvarno drago. A ja ću vjerovatno dodati još ponešto u ovu masku, svakako mi to stoji na glavi po pola sata, pa ako će da koristi, ne smije mi biti teško :)



Uživajte u vikendu i puno vas pozdravljam.

Milijana

4 comments:

  1. Zanimljivo, nikad nisam čula za masku sa kvascem xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je to novo, ali kako sam se uvjerila da djeluje, morala sam podijeliti. Osnovni sastojak je kvasac, a može se dodavati žumance, mlijeko, maslinovo ulje, vidjela sam sada da postoji mnogo recepata, ali ništa od toga još nisam probala. U svakom slučaju, zanimljivo :)

      Delete
  2. jel moze onaj obicni suhi pekarski kvasac? jer samo taj imam kuci, a bas sam cula da su tablete pivski kvasac koje ima kupit u DM-u dobre za kozu kosu i nokte, i nikad eto da kupim =D

    ReplyDelete
  3. Mislim da može, jer sam čitala da može svježi, a to je koliko znam isto po sastavu. Samo da stoji u toploj vodi oko pola sata, da se rastvori. I ti napraviš gustinu koja ti odgovara, da ne curi.

    ReplyDelete