Friday, January 22, 2016

Instapost



Ako slike govore više od hiljadu riječi, onda ja neću baš puno pričati danas. Volim instagram, jer tamo, osim fotografijom, nikako drugačije ne moram da se izražavam. Znam da i u onoj priči *ljudi koji nisu na društvenim mrežama, ustvari imaju život* ima istine. Ali ako instagram posmatramo kao umjetnički izraz, život na instagramu je onda u redu, zar ne :) Šalim se malo i pametujem, a samo sam htjela podijeliti nekoliko fotografija koje su obilježile moje prošle dane.


Ako želite da me pratite, to možete učiniti na @inlovewithartblog








Milijana

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Zanimljive fotografije :D
    GIVEAWAY na mom blogu: http://mystiquel0ve.blogspot.ba/2016/01/himalaya-herbals-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. SUper post <3
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvracam :)
    llis9.blogspot.com/

    ReplyDelete