Tuesday, January 12, 2016

Putovanja: Graz



U ovim zimskim mjesecima veoma su popularna putovanja u Graz, tzv. šoping ture. Pod tim izgovorom i ja sam se pridružila grupi i otputovala tamo, ali više iz nekih drugih razloga. Da vidim okićene ulice ( Austrija je Austrija :)), virnem u Graz bar malo, lijepo se provedem sa prijateljicom, a i divne cipele koje sam usput kupila dobro su došle.


Grad je prelijep. Svijetli, živ je. Sviđa mi se to što se ljudi glasno smiju na ulicama. Ne sjede u kafićima, nego ispred kafića i sa rukama u rukavicama pridržavaju kuvano vino. A kuvano vino....miris se širi gradom, grije, raj. Svakako preporučujem ovu destinaciju, ako nađete vremena ili želje za putovanjem. Sačuvala sam još jedan detalj, kada je u pitanju ovaj grad, ali njega ću vam pokazati sutra :)











Milijana

No comments:

Post a Comment