Wednesday, February 18, 2015

Braids and beads


Odlučila sam pretvoriti komade odjeće koju ne nosim, u nešto što će mi biti drago i milo, i što ću koristiti i počela sam sa ovom plavom majicom, malo lošijeg kvaliteta. Na slikama ispod je to što sam ja uradila, pa neću dužiti sa pričom. Ovako isječeni odjevni predmeti mogu se iskoristiti za pravljenje mnogo toga. Ogrlice su, po mom mišljnju nešto najjednostavnije što se može napraviti od ovako isječenih traka. Dodala sam biserčiće sa neke stare oglice na pletenice koje sam isplela od traka. Na kraju sam zavšetke zašila sa zadnje strane.












Kao što vidite, ostalo je još dosta materijala, vjerovatno će ovaj post imati i nastavak...
Imate li vi sličnu ogrlicu ili neku drugu ideju na ovu temu?

Idem ja da smišljam nešto novo, a sve vas koji me posjetite na blogu, lijepo pozdravljam :)

Milijana

No comments:

Post a Comment