Thursday, February 26, 2015

USB with style



Priznajem da imam problem sa čuvanjem svojih stvari, naročito sitnih, kao što je USB stick. Oni su tu negdje, ali ja nikada ne znam tačno gdje, u kojoj torbi, u kojoj ladici i slično. Ovaj novi mi je posebno drag, pa ću pokušati malo bolje da ga čuvam. Za početak, napravila sam privjesak za njega. Koristila sam djelove ogrlice, koju je prekinula jedna mala beba. Ostalo je tu još dosta materijala za DIY projekte od nje. Nemam poseban alat, pa sam koristila samo makaze umjesto kliješta i čakiju, za širenje alkica. To je sve. Sastavla sam dijelove kao što je prikazano na slikama ispod.




Koristila sam kratki lanac, nekoliko bisera na žici i malu alkicu kojom sam privjesak pričvrstila na USB.










Sviđa li se vama ovo?
Nadam se da će mi pomoći u naumu :)

XOXO

Milijana

No comments:

Post a Comment