Sunday, April 17, 2016

Prsten za salvete


Danas ću podijeliti sa vama početak ove priče. Kako obožavam sve što se može napraviti kod kuće, a uključuje kreativnost, odlučila sam se za pravljenje prstenova za salvete, jer mi ne oduzima mnogo vremena, a taman zadovolji moju potrebu za stvaranjem nečega novog.


Za ove prstenove koje pokazujem danas koristila sam:

  • satensku traku
  • ružice
  • kartonske rolne od ubrusa
  • makaze 
  • pištolj za vruće ljepilo
  • skalpel.

Prvo je potrebno pripremiti prstenove. Za ove sam koristila kartonske rolne koje sam izrezala skalpelom (širina 2,5 cm). Zatim sam na prstenove namotala satensku traku, lijepeći je vrućim ljepilom. Na kraju sam zalijepila ružu.



Jednostavno, zar ne? Planiram da dijelim sa vama svaku novu kreaciju, a voljela bih čuti da li vam se ovo sviđa.





Ovdje vam ostavljam link za video koji najbolje opisuje cijeli proces izrade ove dekoracije. Meni je mnogo pomogao :)


Milijana

No comments:

Post a Comment