Thursday, January 1, 2015

Roses DIY



Počela bih ovu godinu sa ružama od papira :) Naravno da nisam sama izmislila način izrade ovih cvijetića, ali ne izgledaju onako kako su trebale izgledati po planu, pa ćemo reći da su ovo moje. Lijepo izgledaju i ja sam se odlučila za bijelu boju. Koristila sam:
  • bijeli papir,
  • olovku i makaze,
  • ljepilo.





Način izrade:
1. Krug od papira izrezati spiralno, krenuvši od vanjske ivice, i završite u unutrašnjosti kruga.


2. Zatim umotavate papirnu traku u rolnu, krenuvši od spoljašnje strane ka unutrašnjosti kruga.


3. Kada dođete do kraja, cvijetić pričvrstite ljepilom.


U zavisnosti kakvu dekoraciju želite, možete dodavati drške po želji. Ja sam ih ovaj put napravila bez drški za ovu plitku posudu.



Nadam se da ste se lijepo proveli u Novogodišnjoj noći i da imate mnogo planova za godinu koja je ispred nas.
Uživajte u sitnicama,

Milijana

No comments:

Post a Comment