Saturday, January 3, 2015

DIY earring holder


Koliko nakita stoji po kutijicama i jednostavno zaboravim da postoji. Odlučila sam da ove godine to dovedem u red, pa sam već sa prvim danima Nove godine krenula u akciju. Za ovaj držač naušnica koristila sam:
  • ram za slike,
  • bijelu čipku,
  • ljepilo.

Kao što vidite na slikama, stavila sam čipku preko podloge u ramu i zalijepila je sa zadnje strane. Gotovo. To je zaista kratko trajalo. Mnogo duže traje skupljanje nakita koga ima svuda, nažalost. Ali krenula sam da se popravljam, zar ne?



Sada slijedi neka ozbiljnija varijanta za ogrlice i ostale naušnice, koje ne mogu da se objese. I naravno, treba pronaći ostatak imovine koja može da se smjesti na ovaj držač.











Budite kreativni,
Lijep pozdrav od mene...

Milijana

No comments:

Post a Comment