Tuesday, January 13, 2015

Suddenly, pot DIY



Došla sam iznenada na ovu ideju. Nemam puno cvijeća u kući zbog nedostatka svjetlosti i jedino kaktusi prežive. Imam dva, koji su u međuvremenu prerasli svoje male saksije. Nisam imala vremena da odem po novu saksiju, nego sam iskoristila par stvari koje sam imala kod kuće. Ne znam kako se vama ovo čini, ali meni se svidjelo i planiram obući još poneku flašu :) Za pravljenje ove saksije iskoristila sam:
  • dvije plastične flaše (jedna je šira od druge),
  • rukav starog pletenog džempera.





Jednu plastičnu flašu sam presjekla (slika iznad), zatim sam dio sa čepom ugurala u donji dio flaše i napunila zemljom (čep sam bacila). U ovako napravljenu posudu sam posadila kaktus, i tako će pri zalivanju višak vode moći da se slije u slobodan prostor.


Drugu, širu flašu sam takođe presjekla i donji dio obukla u rukav starog džempera (slika iznad). Zatim sam prvu flašu u koju je posađen kaktus ugurala u ovu drugu, obučenu flašu. I to je otprilike bilo sve. Već neko vrijeme kaktus tako živi, lijepo izgleda i sigurno ću to nekada ponoviti sa nekim drugim cvijetom. Nije mi oduzelo ni vremena ni novca, a usrećilo me što sam smeće pretvorila u nešto što mi se baš sviđa. 

Reciklirate li vi nešto? Šta mislite o tome? Da li je to gubljenje vremena, kada sada sve može da se kupi za malo para?


Budite kreativni i pozdravljeni od mene,

Milijana.

2 comments:

  1. preslatka ideja :D baš mi se sviđa tvoj ukus :D i super fotke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Stvarno mi puno znače tvoji riječi. Imaš jako simpatičan blog i skoro si jedini moj komentator :) <3

      Delete